Meet the Team – Carline Verhelst, Sales Coördinator
Meet the Team – Carline Verhelst, Sales Coördinator

Graag stellen we je voor aan Carline Verhelst, onze enthousiaste en gedreven Sales Coördinator. Carline begon haar loopbaan bij Terneuzen Hotels als Front Office Medewerker en groeide door naar haar huidige rol binnen het salesteam. Dankzij haar brede ervaring is zij inmiddels uitgegroeid tot een onmisbare schakel tussen marketing, sales, de websites én de operationele afdelingen van onze hotels.
Wat houdt jouw functie precies in?
“In mijn rol als Sales Coördinator werk ik voornamelijk achter de schermen, samen met mijn collega’s van het salesteam. Wij behandelen alle inkomende aanvragen voor bijvoorbeeld zaalverhuur, vergaderingen, busreizen, feesten of groepsverblijven. Zodra een aanvraag binnenkomt, gaan wij aan de slag om de gast van A tot Z te ontzorgen.
We bespreken de wensen van de klant en stellen op basis daarvan een passende offerte op – dit kan op basis van standaardarrangementen, maar maatwerk is voor ons ook geen enkel probleem. Na akkoord zorgen we voor een duidelijke interne communicatie, zodat onze collega’s van andere afdelingen precies weten wat er van hen verwacht wordt. Zo kunnen zij de gast optimaal begeleiden en een perfect verblijf of evenement verzorgen.
De salesafdeling speelt hierin een verbindende rol tussen de verschillende afdelingen binnen het hotel. Wij zorgen ervoor dat de vertaalslag van klantwens naar uitvoering soepel verloopt, en dat alle betrokken teams – van receptie tot housekeeping en van keuken tot bediening – goed op elkaar zijn afgestemd.
Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van onze hotels en restaurants, zowel online als offline. Ik onderhoud het contact met externe partners en accountmanagers, zorg dat de juiste tarieven en beschikbaarheid op externe platforms staan, bespreek promoties en lever content aan voor hun websites.
Ook de websites van onze eigen hotels en restaurants vallen onder mijn verantwoordelijkheid. Samen met het team zorg ik ervoor dat alle informatie actueel is en aantrekkelijk gepresenteerd wordt.”
Wat geeft jou energie in je werk?
“De afwisseling in mijn werk maakt het voor mij echt boeiend. Geen dag is hetzelfde. De ene dag spreek ik met een gast die een familiereünie of jubileum wil organiseren, de volgende dag zit ik diep in de cijfers om rapportages voor het management op te stellen. Die combinatie van klantgerichtheid en analytisch werk maakt mijn functie uitdagend en leuk.
Daarnaast haal ik veel energie uit het samenwerken met collega’s en klanten. Het oplossen van uiteenlopende vraagstukken en het bijdragen aan een soepel verloop van processen binnen het bedrijf geeft mij elke dag weer voldoening.”
Ben jij enthousiast geworden van mijn verhaal en lijkt het je leuk om deel uit te maken van het team van Terneuzen Hotels?
Wij zoeken momenteel nog nieuwe collega's!
👉 Voor onze vacatures klik hier.








